De viktigaste texterna inför valet

Utifrån det faktum att den här bloggen har läsare, och dessutom verkar få mer läsare när jag skriver långa och småtunga texter med mycket statistik och dylikt, så utgår jag ifrån att det finns en efterfrågan på långa, genomtänkta inlägg med mer eller mindre frihetlig vinkling. Utifrån detta tänkte jag inför valet sammanställa de absolut bästa texterna jag läst under året och posta dem här. Utan inbördes ordning följer därför de tio bästa texterna jag hittat inför valet:

 

Några av de som skrivit ovan har medlemskap i eller tydlig koppling till Liberala partiet, de flesta har mig veterligen inte det. En uppdaterad lista kommer antagligen att komma ut en vecka eller två innan valet.

 

One thought on “De viktigaste texterna inför valet

  1. Ping: En onsdagseftermiddag i augusti | En ganska liberal blogg

Kommentera

